reklama

Do môjho života vstúpilo aloe vera

Náš život zmenia rôzne drobné momenty. Okrem môjho zoznámenia sa s feng shuei je to od minulého týždňa aj príchod aloe vera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Prišlo nenápadne, pekne nežne v krémoch. Ako obvykle som siahol v kúpelni na poličku do miest, kde vždy ležala moja zelená krabička krému na ruky, aby sa mi, nádejnému budúcemu metrosexuálovi (to radšej uvádzam vopred, aby ste mi do toho nenadávali v diskusii), nevysúšali. Prsty zaujali polohu presne sadnúcu na nízku okrúhlu dózu a do dlane ma čosi pichlo. Vzápätí sa to čosi prevrhlo a spolu s kozmetickou výzbrojou mojej priateľky zaplnili umývadlo. Kto mi šlohol môj nekonečný kamilkový krém? Stačí mi totiž krabička na pol roka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„No, už došiel, kúpila som namiesto toho taký s aloe vera.“

"S čím?“

„To zhladčuje pokožku.“

Zhladčuje? Hmmm. Nemusí byť zlé - ozval sa horespomínaný vo mne. Vyskúšal som a keďže viera tvoja ťa uzdraví, krém sa mi zdal jemnejší a vláčnejší, potom aj pokožka a vláčne plynuli aj peniaze z účtu na zázračný krém, ktorý sa míňal rýchlejšie, a hlavne na úžasné aloe vera, ktoré je výrazne drahšie ako náš obyčajný harmanček.

Len, čo som akceptoval prvý pokus môjho nového kamoša preniknúť do môjho každodenného života, zasiahol ma nečakane ďalší, a to v podobe, pri ktorej som sa trošku zarazil. Teda presnejšie, takmer mi vláčne vypadol tanier z ruky, keď som zistil, že pri drese stojí Pur s aloe vera, a ja výťažok z tejto zázračnej rastliny púšťam dolu vodným-stočným. Nie je to kacírstvo? No ale na druhú stranu, nezaslúžia si ruky trochu ošetrovania, keď sa tak v prechlórovanej vode drú s riadmi? Len keby sa mi stále nevyšmykovali z prstov. Nejako to prežijem, veď tá mastnota zrazu lepšie a hladšie kĺže dolu z panvice presne ako sľubovali na obale.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To nemal byť koniec. Pri nákupe jogurtov som priam zajasal, keď som objavil novú exotickú príchuť – Aloe vera! Už teraz mi s aloe vera rástla kvalita môjho psychického života (veď všetko ide hladko) a teraz také milé prekvapenie! Ja som svojou povahou verný človek, ba priam aloeverný, takže som si nemohol nechať újsť také čosi. Moji priatelia dosť pohansky spochybňovali prítomnosť výťažku v potravine a ja som nemal žiadny dôkaz. Áno, neviem, či v jogurte je naozaj moja zázračná bylinka, ale podľa toho, ako hladko kĺže dolu hrdlom, musí to byť to pravé! Kyslé, ale pravé.

Skutočné prekvapenie ma ešte len čakalo. Zlatý klinec, či skôr zlatá žila výrobného programu firmy Zewa je jednoznačne toaletný papier s ... až sa mi ruky trasú pri pomyslení na ten výrobok, áno, priatelia naši, aj vy, aloe neveriaci, ... toaletný papier s našim neprekonateľným a zbožňovaným aloe vera. Keď som objavil túto perlu, moje srdce a polovičky zaplesali. Tentoraz priateľka chcela spochybniť pravosť materiálu - že vraj je to určite len marketingový podvrh, aloe ja im veraím! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hneď po zakúpení tejto perly som doma slávnostne pustil prvý útržok na jeho púť realizácie svojej existencie a naozaj, za čerstva to šlo naprosto hladko! Keď aj potom nie, priznávam, ale aspoň ruky z druhej strany dostali svoju každodennú dávku aloe, na ktorú sú zvyknuté.

Možno si vravíte, toto už je závislosť, takmer sektárstvo, ale skúšali ste to? Je to čosi viac. Ide skôr o filozofiu, spôsob života. Je to svetlý zajtrajšok, uvolnenie zo všedného dňa, je to láska. Všetkých, ktorí mi rozumejú chcem utešiť, že síce je ešte dlhá cesta pred nami, kým presvedčíme svet o novej aloe pravde, ale môžeme sa tešiť na náš aloe ve-raj. Predstavte si prípravok na sklznice na lyže, aby hladšie išli dolu, aloe vera lubrikanty, aloe sóju a tofu, umoderovanú aloe Veru alebo aj truhlu napustenú s aloe vera, aby hladšie zapadla do hrobu. Aloe Vera je odpoveď! Nech už bola otázka čokoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja už dnes môžem povedať: mám sa úžasne, kĺzavo, nežne a spokojne. Je síce pravdou, že od momentu, kedy som prvý raz prijal aloe vera, tak si mastím ruky častejšie, používam drôtenku na riady, sladím si jogurty a ak chcem hladký papierový sklz, zjem tých aloe vera jogurtov naraz päť, ale to je práve ten pokrok! Chápete? Budúcnosť patrí aloe vera, to mi nikto nevyvráti. Až vtedy budeme všetci šťastní, až budeme obklopení aloe vera aurou. 

V skutočnosti sa bojím len jedného – aloe nevery. Tá už je na svete dlhšie ako môj krém. Robí sa hladko, naoko nežne a hlavne bez svedomia, ktoré sa tak plynule skĺzne spolu s láskou niekam do ústrania, že si to nikto ani nevšimne. Čo s takou chybou v aloenáboženstve?

Neviem. Len sa na to vyaloeverať! Ver(a)u tak.

Filip Klička

Filip Klička

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má 37 rokov, je konateľom spoločnosti Wynergie, s.r.o., zameranej na služby online marketingu. Keď nepíše, venuje sa fotografii a turistike. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy o násPsí hlas do neba nejdeVážne sa nedáFoto a videoTelcoFikcie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu