Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nikto nie je iba copy-boy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Hmm..

Jeden z najlepsich clankov, ake sa tu na blogu vobec objavili. Vdaka za par dobre stravenych minut. :-)
 
Hodnoť

 

fakt dost dobry clanok, toto vyzera byt seriozny kandidat na rss akonahle si to spojazdnim :)))))

(fuuha, asi si kupim domov nahradny toner, clovek nikdy nevie...)

:)))
 
Hodnoť

Skoda, ze svoju dolezitost

zistime obycajne az ked je pruser...
Inak vydareny clanok, pacil sa mi :)
 

 

to je tiez pravda, ze sme doleziti, ale sme aj nahraditelni
nenahraditelnych su plne cintoriny
 

 

Svätá pravda, súhlasím!!!
 
Hodnoť

mapy????????

to na akych lietadlach a v ktorom roku? pokial viem, na pristatie ta vektoruje veza az na drahu, kde to uz vidis ako z auta!!!!
 

no ako som kupil,

tak predavam. Z hladiska pribehu je to jedno, takze som to na internete nepreveroval. Tak isto netusim, ci je stupnica letisk naozaj od 1 do 5 alebo napr. od 1 do 10. Je to zhruba rovnako dolezite. Ale dik za pripomienku.
 
Hodnoť

 

no dobre, ale co ked robim dolezitu robotu a som za nu na hovno ohodnoteny?
 

Môžeš sa

utešovať, že takých je plno. Napríklad lekárov a učiteľov.
 
Hodnoť

Velmi dobre...

Mily clanok,ktorym si urcite zdvihol sebavedomie viacerym ludom...Tesim sa na dalsie podobne:-)
 
Hodnoť

 

Skvelé!
 
Hodnoť

prekrasne napisane:)

dakujem...
 
Hodnoť

 

filipe, moc dobre, o milosti, aspon pre mna ... len jedna vec: podla mna je dolezite, aby ucel nesvatil prostriedky - suhlasim s
s dobom, ktory hovori - "ake mapy???". ty vravis, nie je to podstatne, ja tvrdim - je, aspon pre citatela. lebo ak odignorujes FAKTY, ze s mapou v zltej obalke sa lietadla navigovali tak v praveku, pribeh sa stava lacnejsim a pre literarneho kritika az smiesnym. asi by sa ho ani neunuval hodnotit. moja skusenost. lebo som tiez pisavala "lacno".ten zaverecny dojem nadeje, to antidepresivum .....alebo vsetko ostatne, co sa tam da najst, je fajn, ale nie je jedno, akym sposobom ho podas. aby si posobil hodnoverne a nie pateticky, treba poporacovat aj na sposobe, na ceste .... k cielu. dat si tu namahu zohnat si fakty a nasit pribeh na tie fakty, ktore su realne...... zober si priklad z haileyho. podava silny pribeh, ale nie lacno. inak, odporucam Ti na blogu pribehy anny vlckovej, myslim, ze by sa Ti mohli pacit. ja som citala len tento Tvoj pribeh, ale bol fajn. az mi zrak dovoli, mrknem i na ostatne.
vela inspiracie, usmevu a dobry uhol pohladu Ti prajem.
 

dakujem za pripomienku,

veci sa maju nasledovne:Piloti pri pristavani pouzivaju tzv. jeppersen map a jeppersen charts, staci zadat do google. Najviac maju vyznam asi vtedy, ked je zhorsene pocasie alebo ak pristavaju na letisku prvy raz a pod.Na stranke:http://www.aerobaze.cz/pilotshop/najdes obchod s leteckými mapami, kde je možné si kúpiť elektronické aj tlačené mapy CR, SR ale aj jednotlivých letísk.Na adresehttp://www.aviationtheory.net.au/equip.html#pilotequipsi pilot dokonca moze zakupit vselijake klipy na kokpit, zlozky na zakladanie a pouzivanie leteckych map a tiez pravitka, ktore pouziva ne meranie kadecoho na mape.Na adresehttp://www.swissfir.org/vfr/index.htmlmenu karten – su takisto mapy letísk.Na tejto adrese je zmienka dokonca o specialnom predpise platiacom pre letecke mapy (aj pre vojsko)http://www.mdcr.cz/cs/Legislativa/Legislativa_CR_letecka/N%C 3%A1rodni_a_mezinarodni_dohody_umluvy_a_predpisy/predpisy_rad y_l.htmPriamo na adrese jeppersen sanderson vydavatelstva je mozne si zakupit vselijake knihy a brozury, medzi ktorymi nechybaju aj mapy.Informacie do clanku som od pilota pracujuceho pre civilnu letecku spolocnost a nemal som dovod pochybovat, ze si story vymyslel a teda predpokladam, ze takymito mapami ich na let vybavia a ze najmenej v ten jediny raz ju naozaj potreboval a bola naozaj zle presvietena.Rozhodne si vazim svojich citatelov natolko, ze ich neklamem vymyslenymi faktami, ci pribehmi.
 
Hodnoť

 

wow, tak klobuk dolu a beriem spat, ak sa da. ze by chcel niekto pristat v cannes ci kde to bolo na zaklade presvietenej mapky, tomu tazko uverit. som myslela, ze sa o nas piloti lepsie staraju. v danom pripade ale nemam co dodat, ak bol pribeh skutocne pravdivy. mea maxima culpa.
 


Najčítanejšie


  1. Peter Kollega: Som zločinec a nechcem aby ma riešila Ficová kurtizána a Čižnár-Gašparovičoví protežanti 7 385
  2. Elena Antalová: Pán Mečiar, ďakujeme! 1 538
  3. Stanislav Martinčko: D. Saková včera na Jojke, ako práva blondínka!!! 1 524
  4. Ida Tittelová: Florencia - fascinujúca a vianočná 1 374
  5. INEKO: Počet mostov v zlom stave sa za 5 rokov zdvojnásobil 1 186
  6. Martin Borguľa: Cestovný ruch na Slovensku krváca. Dokedy to vydrží? 1 035
  7. Maroš Chmúrny: Boj o Demänovskú dolinu a slobodu 821
  8. Rudolf Pado: Posledný výstrel Rudolfa Pada 820
  9. Anežka Richtariková: „Nie ste učitelia, ale zbabelé hyeny,“ 645
  10. Michal Madaras: Igor Matovič - histrión par excellence 602

Rebríčky článkov


  1. Miriam Studeničová: Nepokoj duše
  2. Štefan Vidlár: Pán predseda vlády!
  3. Erik Koncz: Hont a jeho dejiny. Je potrebné sa venovať aj dejinám tohto regiónu?
  4. Vladimír Bohm: Na čo ukazujú útoky vo Viedni?
  5. Zuzana Križanová: Maličkosti, ktoré stoja za to
  6. Rastislav Hrušovský: Boh Ty a budúcnosť. alias : moje poznanie Boha
  7. Jaroslav Polaček: ZIMNÁ ÚDRŽBA. DALŠÍ DÔKAZ, ŽE MESTO ZAČÍNA FUNGOVAŤ LEPŠIE A SMART
  8. Michal Cimmermann: Núdzový stav nemožno naťahovať ...
  9. Michal Madaras: Igor Matovič - histrión par excellence
  10. Kristína Jakubičková: Keď sa láska podarí


Už ste čítali?