reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Klička

Filip Klička

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má 37 rokov, je konateľom spoločnosti Wynergie, s.r.o., zameranej na služby online marketingu. Keď nepíše, venuje sa fotografii a turistike. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy o násPsí hlas do neba nejdeVážne sa nedáFoto a videoTelcoFikcie

reklama

Vážne sa nedá

Vyberajte, kapitalizmus je tu pre nás

Filip Klička

Vyberajte, kapitalizmus je tu pre nás

Základné právo kapitalistického zákazníka je zmena. Z množstva konkurencie si môžeme vybrať najlacnejšiu, či najbližšiu, alebo aj najpohodlnejšiu. Prípadne tú, ktorú prevádzkuje brat. Dovolím si tvrdiť, že mnohí z nás túto možnosť nevyužíva, lebo naša samoobsluha je síce plná protivných dám, striehnucich na všetkých návštevníkov ako na zlodejov, ktorí sa maskujú za zákazníkov, ale táto oáza predrevolučnej atmosféry je jednoducho po ceste a najbližší bod nákupu sa nachádza nie len ďaleko, ale ešte je aj nápadne rovnaký. Tak aký výber, že? No ale v sobotu mi zamestnanci košickej reštaurácie dokázali, že sa dokážu zbaviť zákazníka behom necelej hodinky.

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Dokážete predať čakanie?

Filip Klička

Dokážete predať čakanie?

Dnes som čakal v rade na pošte. To nie je nič neobvyklé. Pošta sa rozhodla zavesiť  na stenu takmerveľkoplošné obrazovky, snáď aby skrátili ľuďom čakanie. To tiež nie je neobvyklé, vlastne celkom dobrý nápad. Bežia tam síce iba reklamy, ale pošta si zarobí. No a my možno budeme čakať čím ďalej tým viac...

  • 3. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Neupratujte, čo vás nedusí prachom

Filip Klička

Neupratujte, čo vás nedusí prachom

Mám perfektnú pamäť na tváre, celkom slušnú na ich príbehy, mizernú na mená a kde som toho človeka stretol neviem ani keď ma zabijete. A tak občas odhodlane, ako starého známeho, zdravím v obchode chlapíka, čo so mnou cestuje stále tou istou električkou, v meste predavačku, či upratovačku. Väčšinou sú prekvapení, zmätení a niektorí zjavne lovia v pamäti, čo som zač. Tak im treba, prečo len ja?

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Kam sa hrabe Jamie?

Filip Klička

Kam sa hrabe Jamie?

Moja kuchárska kariéra začala veľmi sľubne. Podobne ako adept na olympijského víťaza v gymnastike, aj ja som začínal už v siedmych rokoch. Mama vtedy povedala pamätnú vetu: Daj do hrnca zemiaky a daj ich variť. Tak som aj urobil. O vode reč nebola. A ten smrad sa vyvetral za necelý týždeň, takže nechápem tú následnú nedôveru najbližších niekoľko rokov.

  • 6. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 708x
  • 36
Nová reality show!

Filip Klička

Nová reality show!

Vyhlásenie. Naša televízna spoločnosť Muerta TV vám v týchto dňoch prináša novú reality show, ktorá bude plná originálnych a provokujúcich nápadov. Tešte sa nové zážitky pri sledovaní TV-show s neobvyklým názvom Morbity show alebo kto ostane v rakve?

  • 24. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Zmätené pocity slovenskej eurosušienky po vstupe

Filip Klička

Zmätené pocity slovenskej eurosušienky po vstupe

Pár mesiacov po vstupe SR do Európskej únie som hľadal niečo európske, čo máme len my, čo v celej Európskej únii nenájdeme. Poviete si, toho je predsa kopec, kopec vecí. No schválne. Čo je také európske a máme to len my? Mňa napadla Eurosušienka.

  • 3. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 514x
  • 16
Epidémia Červec

Filip Klička

Epidémia Červec

Štvrtkové ráno sa lúče slnka predrali pomedzi kolóniu kaktusov na parapete a zobudili ma do jesenného dňa. Svetlo sa rozlievalo po miestnosti, rastlinky čakali na svoj prídel denného tepla a ja som ešte nevedel, že v taký krásny deň príde apokalypsa. Ihličky na najvyššom kaktuse pomaly vykúkali do žiary z okna, tieň ako tmavá plachta padal nižšie a nižšie. O 9:30 svetlo prvý raz dopadlo na biely chumáčik čohosi nalepeného tesne pod mladým výhonkom. Zlo vždy udrie na najcitlivejšom mieste.

  • 26. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Do môjho života vstúpilo aloe vera

Filip Klička

Do môjho života vstúpilo aloe vera

Náš život zmenia rôzne drobné momenty. Okrem môjho zoznámenia sa s feng shuei je to od minulého týždňa aj príchod aloe vera.

  • 3. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 188x
  • 26
Hľaďte si svojho!

Filip Klička

Hľaďte si svojho!

Ideme na týždenný nákup. Neviem, ako to naše domáce zoo spozná, ale so stopercentnou presnosťou vie, kedy ich berieme so sebou a kedy nie. Nesmrteľná korela mojej priateľky Pipa začne vrieskať svoju ódu na vodu (robí to vždy, keď ju nemá), aby sme jej dali zásoby na dobu našej neprítomnosti, a takmerčierna (o tom inokedy) pudlíčka Alex si ľahne do obývačky a robí psie smutné oči namiesto skákania nám po hlave. Prosto naša svorka je mimozmyslovo informovaná, že nakupovať s nami nejdú. Šťastlivky.

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Prešiel som chronosférou

Filip Klička

Prešiel som chronosférou

Keď ma rozbolel môj už dosť dlho deravý zub, netušil som, že je to začiatok mojej cesty časom. V detstve som prečítal zopár kníh o tejto problematike, takže sa pokladám za celkom zdatného chrononauta. Pri ceste do iného času nesmiem ovplyvniť žiadnu situáciu, zmeniť dej ani myslenie ľudí, nesmiem si odtiaľ nič zobrať. To všetko by mohlo poškodiť časový sled a zmenil by som svoju prítomnosť, do ktorej sa vraciam. Alebo by som sa už nevrátil nikdy. Zahryzol som s chuťou do pizze a mojou sánkou preletel žeravý klinec, musím k zubárovi!

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Feng-Shuei – spasenie môjho sveta

Filip Klička

Feng-Shuei – spasenie môjho sveta

K štýlu našej skazenej a prirýchlym vývojom poznačenej spoločnosti neodmysliteľne patrí televízia. A tak i napriek mojej snahe o sebaoriginalitu, aj ja občas neodolám nejakej z konvencií spoločenstva, uprostred ktorého sa snažím žiť inak. Vo štvrtok som opäť podľahol a ako jej tuctový člen som vzal do ruky diaľkový ovládač pripomínajúci falus a froydovsky som ním začal ovládať informácie plynúce ku mne z čiernej skrinky OVP. Plocha s uhlopriečkou 72cm sa vyzývavo zažala a poslušne reagovala na každý dotyk na klávesy ovládača. Programy sa striedali a moja myseľ čakala na vhodný signál, ktorý by na úrovni podvedomia pripútal moje vnímanie k danému kanálu. Vyhrala markíza a vitajte doma. Správnym signálom bola keď nie letná, tak rozhodne už jarná suknička moderátorky, ktorá chcela jeden a pol miliónu divákov demonštrovať výsledky svojho novoročného predsavzatia pravidelne navštevovať fitness Zory Czoborovej. Jej nohy boli skvelou reklamou. Tak som uvítal doma.

  • 17. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu